Tuesday, January 19, 2010

Terima Kasih, Kawan Kawan!

wah wah wah feedback yang memang sungguh meriah gamat lagi memberansangkan. kalau macam ni, lagi lah suka I nak share all the tips yang I ada, dan yang paling penting, I promise that I'll continuously memberi dan memberi dan memberi lagi segala info dan ilmu ilmu penting dengan harapan dapat membantu semua semua yang ada masalah dalam membentuk personaliti diri. 

sorry that Im writing dengan bahasa yang sungguh rojak, i've found out menulis dalam satu bahasa saja adalah sangat membosankan. lagipun memang I nak berkomunikasi secara terus dengan wanita-wanita Malaysia, negara lain tak berapa faham tu boleh lah cuba citcat.com untuk translatekan apa I tulis. =P

oh yes, kalau ada apa apa masalah dalam fashion ataupun masih tak tahu bagaimana harusnya penggayaan anda berdasarkan personaliti, bolehlah berhubung terus dengan saya di mirajamal[at]yahoo[dot]com (maaf terlalu banyak sangat spammers so terpaksa ambil inisiatif menulis begitu T_T)

last sekali, remember this" Jangan menyesal jika anda seorang perempuan, kerana menjadi perempuan adalah satu anugerah". tak percaya? ikut penulisan I, you will later on realize that I am super duper right about this. 

semoga anda lebih cantik, lebih yakin, lebih menarik hari ke hari!! =) 


Yang suka tengok orang cantik,
Mira Jamal dari PrettyHappyThings

2 comments:

  1. I personally love your tips!
    Keep on posting more and more tips tau!
    And since people always encourage others to mix and match kn, I suggest maybe you can make some tips on how to use a long cardi in diff styles or something cam tu lah (: heee~ bkn long cardi jela. anything je.
    just a suggestion tau.

    xoxo (:

    ReplyDelete
  2. okay izzaty, thanks for the comments! =)

    mirajamal

    ReplyDelete